Tartalomjegyzék

    A dokumentumot hitelesíti és készítette: Virtualjog.hu
    Megtekintés / letöltés PDF formátumban: Megtekintés / letöltés
    A legutóbbi frissítés dátuma: 2025.05.08
    Holiday Hurghada ÁSZF

    Holiday Hurghada

    Általános Szerződési Feltételek (online közvetítő szolgáltató és az üzleti felhasználó között)


    Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

    Jelen dokumentum (továbbiakban: ÁSZF) a CPS-Company Services Kft. (továbbiakban: Online közvetítő szolgáltató) és online közvítető szolgáltatást igénybe vevő üzleti felhasználó (a továbbiakban: Partner, üzleti felhasználó), valamint a Partner szolgáltatását igénybe vevő ügyfél (együttesen: Felek) között jön létre és Felek jogait és kötelezettségeit tartalmazza. 

    Jelen ÁSZF hatálya Online közvetítő szolgáltató weblapján (https://holidayhurghada.com/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) a következő weboldalról: https://holidayhurghada.com//aszf.

    Definíciók:

    1.   „üzleti felhasználó, Partner”: bármely, kereskedelmi vagy szakmai minőségben eljáró magánszemély, vagy bármely jogi személy, aki vagy amely online közvetítő szolgáltatáson keresztül kínál fogyasztóknak árut vagy szolgáltatást üzleti, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenységéhez kapcsolódó célokból;

    2.   „online közvetítő szolgáltatás”: olyan szolgáltatás, amely megfelel valamennyi alábbi követelménynek:

    • az (EU) 2015/1535 európai parlamenti és tanácsi irányelv (12) 1. cikke (1) bekezdésének b) pontja értelmében az információs társadalom szolgáltatásának minősül;
    • lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára áruk és szolgáltatások fogyasztóknak való kínálását azzal a céllal, hogy előmozdítsa az üzleti felhasználók és a fogyasztók közötti közvetlen ügyletek kezdeményezését, tekintet nélkül arra, hogy az ügyletekre végül hol kerül sor;
    • üzleti felhasználók részére nyújtják az említett szolgáltatások nyújtója és olyan üzleti felhasználók között létrejött szerződéses jogviszony alapján, akik a fogyasztók részére árukat és szolgáltatásokat kínálnak;

    3.   „online közvetítő szolgáltató”: bármely természetes vagy jogi személy, aki vagy amely online közvetítő szolgáltatást nyújt vagy kínál igénybevételre üzleti felhasználók részére;

    4.   „tartós adathordozó”: olyan eszköz, amely az üzleti felhasználók számára lehetővé teszi a személyesen nekik címzett adatoknak a jövőben is hozzáférhető módon és az adatok felhasználási céljának megfelelő ideig történő tárolását, valamint a tárolt adatok változatlan formában történő megjelenítését.

    5.   "Felhasználó" : Bármely természetes, jogi személy, vagy szervezet, aki az Online közvetítő szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, Partnerrel szerződést köt.

    6.   "Fogyasztó": Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

    1. AZ ONLINE KÖZVETÍTŐ SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

    A szolgáltató neve: CPS-Company Services Kft.
    A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 2724 Újlengyel, Nyári Pál utca 15.
    A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@holidayhurghada.com 
    A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 1309237234
    A szolgáltató adószáma: 25811759-2-13
    Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha van): Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
    A szolgáltató telefonszáma: 06703980881
    A szerződés nyelve: magyar
    A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
    holidayhurghada.com E-mail cím: hello@sybell.hu Telefonszám: +36 1 707 67 26

    2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

    2.1.    A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar és a vonatkozó uniós jog az irányadó, különös tekintettel az online közvetítő szolgáltatások üzleti felhasználói tekintetében alkalmazandó tisztességes és átlátható feltételek előmozdításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2019/1150 RENDELETE (2019. június 20.) vonatkozó rendelkezéseire, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

    2.2.    A jelen ÁSZF 2025. május 5. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Online közvetítő szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat az Online közvetítő szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált Partnereket a változásról e-mailben értesíti - mely alapján a Partner jogosult a szerződést 15 napos felmondási idővel felmondani. A módosítások nem értintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya. A módosításra vonatkozó részletes szabályokat a jelen ÁSZF 6. pontja tartalmazza. 

    2.3.    Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. 

    2.4  Online közvetítő szolgáltató nyilatkozik, hogy a https://holidayhurghada.com/ domain nevű weboldalon elhelyezett tartalom, továbbá az oldal kialakítása, technikai megoldásai az ő szellemi tulajdona, továbbá másnak nincs olyan joga, mely online közvetítő szolgáltatás értékesítését akadályozná vagy meghiúsítaná.

    2.5. Partner kijelenti és szavatolja, hogy amennyiben az általa értékesíteni kívánt termékek/szolgáltatások online értékesítéséhez engedély, hatósági hozzájárulás vagy itt nem részletezett bármely jogosultság kell, úgy ezen engedéllyel (hozzájárulással, jogosultsággal) rendelkezik

    2.6. Jelen megállapodás célja a Partner termékeinek/szolgáltatásainak értékesítése az Online közvetítő szolgáltató által nyújtott online felületen keresztül, és az értékesítésből befolyó bevételek jelen szerződés szerinti elszámolása.

    2.7. Az Online közvetítő szolgáltató:

    • nem módosítja visszamenőleges hatállyal a szerződési feltételeket, kivéve, ha ez valamely jogi vagy szabályozási kötelezettség betartása érdekében szükséges, vagy ha a visszamenőleges hatályú módosítások előnyösek az üzleti felhasználók számára;
    • biztosítja, hogy szerződési feltételeik tájékoztatást tartalmazzanak arról, hogy az üzleti felhasználók milyen feltételek mellett szüntethetik meg az online közvetítő szolgáltatóval fennálló szerződéses kapcsolatot.

    3. REGISZTRÁCIÓ/ÜZLETI FIÓK LÉTREHOZÁSA

    3.1.    Partner a regisztráció/csatlakozás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Online közvetítő szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Partner más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Partner adószámának megadása kötelező.

    3.2.    Az Online közvetítő szolgáltató a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató azonban tájékoztatja a Partnereket, hogy a Partnerrel történt egyeztetés és egyértelmű beazonosítás után a tévesen beírt adatokat javíthatja a regisztrációkor, hogy a számlázás ne ütközzön akadályba.  

    3.3.    Az Online közvetítő szolgáltató nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Partner a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik (ha van regisztráció az oldalon)

    4. A SZERZŐDÉS TÁRGYA

    4.1. Partner a jelen ÁSZF alapján megbízza a Szolgáltatót, hogy a saját- vagy az általa értékesítésre szánt termékeinek/szolgáltatásainak értékesítését a Szolgáltató saját fejlesztésű internetes oldalán elérhető „online piactér” rendszeren (továbbiakban: Weboldal, Webshop, Webáruház) keresztül lehetővé tegye, azaz online közvítető szolgáltatást nyújtson, vagy kínáljon. 

    4.2. Online közvetítő szolgáltató a jelen megállapodásban foglalt feltételekkel biztosítja, hogy az általa üzemeltetett Weboldalon keresztül a Partner termékei/szolgáltatásai elérhetőek és megvásárolhatók legyenek. 

    4.3. Felek rögzítik, hogy Online közvetítő szolgáltató közvetítő szolgáltatónak minősül, azaz a/az https://holidayhurghada.com/ egy olyan online piactér, ahol a kiválasztott termék(ek)re/szolgáltatás(ok)ra vonatkozó szerződés közvetlenül a felhasználó (vevő) és a Partner között jön létre, melynek részletes szabályait a jelen ÁSZF Felhasználókra vonatkozó része tartalmazza. A termékek/szolgáltatások weboldalon történő megjelenítése és az egyéb teljesítéssel kapcsolatos feladatok Partnert terhelik.

    5. AZ ONLINE KÖZVETÍTŐ SZOLGÁLTATÓRA VONATKOZÓ EGYÉB RENDELKEZÉSEK

    5.1. Az Online közvetítő szolgáltató biztosítja, hogy a jelen szerződési feltételek az ütleti felhasználók részére könnyen hozzáférhetők.

    5.2. Az Online közvetítő szolgáltató vállalja, hogy a szolgáltatás nyújtásának részleges, vagy teljes felfüggesztését, korlátozását, vagy megszüntetésére irányuló döntését megindokolja.

    5.3. Az Online közvetítő szolgáltató e-mailben értesíti az érintett üzleti felhasználókat (Partnereket) a jelen ÁSZF bármely javasolt módosításáról, valamint a Szolgáltató a módosításokat a weboldalán közzéteszi. 

    Amennyiben a javasolt módosításokkal az üzleti felhasználó (Partner) nem ért egyet, akkor 15 napos felmondási idővel felmondhatja a jelen szerződést. A jelen szerződés a felmondás kézhezvételétől számított 15. napot követő napon megszűnik. 

    Az érintett üzleti felhasználó a jelen pont szerinti értesítés kézhezvételét követően bármikor írásos nyilatkozattal vagy egyértelmű jóváhagyó cselekvéssel eltekinthet a felmondástól.

    A felmondási idő folyamán új áruknak vagy szolgáltatásoknak az online közvetítési szolgáltatásba való felvétele a felmondási időtől való eltekintésre irányuló egyértelmű jóváhagyó cselekvésnek minősül.

    5.4. Az 5.3. pontban foglalt felmondási időt a Szolgáltató nem alkalmazza, ha 

    • az online közvetítő szolgáltatóra olyan jogi vagy szabályozási kötelezettség hárul, amely szerint szerződési feltételeit oly módon kell módosítania, amely nem teszi lehetővé számára az 5.3. pontban említett felmondási idő betartását,
    • az online közvetítő szolgáltatónak rendkívüli jelleggel kell módosítania szerződési feltételeit valamely előre nem látható és küszöbön álló veszélyre reagálva, hogy védelmezze az online közvetítő szolgáltatásokat, a fogyasztókat vagy az üzleti felhasználókat csalással, rosszindulatú szoftverekkel, kéretlen üzenetekkel, adatvédelmi incidensekkel vagy egyéb kiberbiztonsági kockázatokkal szemben.

    5.5. Az Online közvetítő szolgáltató gondoskodik arról, hogy az online közvetítő szolgáltatáson keresztül árukat vagy szolgáltatásokat nyújtó üzleti felhasználó személye egyértelműen látható legyen.

    6. A SZERZŐDÉS KORLÁTOZÁSA, FELFÜGGESZTÉSE ÉS MEGSZŰNÉSE

    6.1. Ha az Online közvetítő szolgáltató úgy dönt, hogy korlátozza vagy felfüggeszti online közvetítő szolgáltatását valamely adott üzleti felhasználó számára annak egyes árui vagy szolgáltatásai tekintetében, akkor a korlátozás vagy felfüggesztés hatályossá válását megelőzően vagy azzal egyidejűleg, e-mailen közli döntését és annak indokolását az érintett üzleti felhasználóval.

    6.2. Abban az esetben, ha az online közvetítő szolgáltató úgy dönt, hogy teljes mértékben felmondja az online közvetítő szolgáltatásnyújtását valamely üzleti felhasználó részére, akkor ezt 30 napos felmonási idő betartásával megteheti. Az Online közvetítő szolgáltató köteles a felmondást és annak indoklását e-mailban közölni az érintett üzleti felhasználóval. 

    6.3. Korlátozás, felfüggesztés vagy felmondás esetén az Online közvetítő szolgáltató lehetőséget ad az üzleti felhasználónak arra, hogy tisztázza a tényeket és körülményeket a 7. pontban szabályozott belső panaszkezelési eljárás keretében. Amennyiben az Online közvetítő szolgáltató a korlátozást, felfüggesztést vagy felmondást visszavonja, akkor indokolatlan késedelem nélkül visszaállítja az üzleti felhasználó mindazon jogait – ideértve a személyes vagy egyéb adatokhoz vagy mindkettőhöz való hozzáférést –, amelyek a szóban forgó online közvetítő szolgáltatások használata kapcsán megillették a korlátozás, felfüggesztés vagy felmondás hatályossá válását megelőzően.

    6.4. A fent meghatározott felmondási idő nem alkalmazandó, ha:

    • az Online közvetítő szolgáltatóra olyan jogi vagy szabályozási kötelezettség hárul, amely szerint oly módon kell teljes mértékben megszüntetnie online közvetítő szolgáltatásnyújtását valamely üzleti felhasználó részére, amely nem teszi lehetővé számára e felmondási idő betartását; vagy
    • az Online közvetítő szolgáltató az uniós joggal összhangban álló nemzeti jog szerinti kényszerítő indok alapján gyakorolja a megszüntetési jogot;
    • az Online közvetítő szolgáltató bizonyítani tudja, hogy az érintett üzleti felhasználó több alkalommal is megsértette az alkalmazandó szerződési feltételeket, és ez eredményezte a szóban forgó online közvetítő szolgáltatások egészének megszüntetését.

    6.5. Amennyiben a fenti felmondási idő nem alkalmazandó, az Online közvetítő szolgáltatónak indokolatlan késedelem nélkül, e-mailen közölnie kell döntésének indokolását az érintett üzleti felhasználóval.

    6.6. A felmondás indokolásnak tartalmaznia kell az online közvetítő szolgáltató döntéséhez vezető konkrét tényeket vagy körülményeket, beleértve a harmadik felek általi bejelentések tartalmát is, valamint a döntés alapját képező indokokat.

    6.7. Az Online közvetítő szolgáltató nem köteles indokolni döntését, amennyiben olyan jogi vagy szabályozási kötelezettség hárul rá, amelynek alapján tartózkodnia kell a konkrét tények, körülmények vagy a vonatkozó indok vagy indokok közlésétől, vagy amennyiben bizonyítani tudja, hogy az érintett üzleti felhasználó több alkalommal is megsértette az alkalmazandó szerződési feltételeket, és ez eredményezte a szóban forgó online közvetítő szolgáltatások egészének megszüntetését.

    7. PANASZKEZELÉS

    7.1.  Az Online közvetítő szolgáltatók belső rendszert biztosít az üzleti felhasználók panaszainak kezelésére.

    A belső panaszkezelési rendszer könnyen hozzáférhető és díjmentes az üzleti felhasználók számára, és biztosítja a panaszok észszerű időn, de legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30 napon belüli kezelését. Az átláthatóság, valamint az egyenértékű helyzetek egyenlő módon történő kezelésének elvén kell alapul, továbbá a panaszokat a jelentőségükkel és az összetettségükkel arányos módon kezeli. A rendszernek lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára az érintett szolgáltatóhoz való közvetlen panaszbenyújtást elektronikus úton az alábbi problémák bármelyikével kapcsolatban. 

    A belső panaszkezelési rendszer részeként az Online közvetítő szolgáltató:

    • megfelelően mérlegeli a benyújtott panaszokat és a panasz nyomon követését, amelyre szükség lehet a felvetett probléma megfelelő kezeléséhez;
    • gyorsan és hatékonyan kezeli a panaszokat, figyelembe véve a felvetett probléma jelentőségét és összetettségét;
    • egyedileg, világos és érthető megfogalmazásban közli a panaszossal a belső panaszkezelési folyamat eredményét.

    7.2. Az Online közvetítő szolgáltatók szerződési feltételeikben a belső panaszkezelési rendszerükhöz való hozzáférésre és annak működésére vonatkozó valamennyi lényeges információt rendelkezésre bocsátja.

    8. AZ ÜZLETI FELHASZNÁLÓK SZELLEMI TULAJDONHOZ FŰZŐDŐ JOGAI

    8.1. A szellemi tulajdonhoz fűződő jogok online gyakorlása és ellenőrzése nagy gazdasági jelentőséggel bírhat mind az online közvetítő szolgáltatók, mind az üzleti felhasználók számára. Az üzleti felhasználók számára az egyértelműség és az átláthatóság biztosítása, valamint a jobb érthetőség elősegítése érdekében az online közvetítő szolgáltatók – ha úgy kívánják – általános szerződési feltételeikben általános vagy részletesebb tájékoztatást nyújtanak a szerződési feltételeknek az üzleti felhasználó szellemi tulajdonhoz fűződő jogai gyakorlására és ellenőrzésére kifejtett általános hatásairól, amennyiben ilyenek fennállnak. Ez a tájékoztatás többek között magába foglalhat olyan információkat, mint a logók, védjegyek vagy márkanevek általános használata.

    8.2. Az üzleti felhasználók szerzői jogi műveinek az Online közvetítő szolgáltató rendszerébe való feltöltéssel nem ad további felhasználási engedélyt a jelen szerződéses jogviszonyon kívüli bármely felhasználásra.

    9. Az ONLINE KÖZVETÍTŐ SZOLGÁLTATÓRA VONATKOZÓ SZERZŐI JOGOK

    9.1.    Miután a https://holidayhurghada.com/, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://holidayhurghada.com/ weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. 

    9.2.    A https://holidayhurghada.com/ weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

    9.3..    A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

    9.4.    Tilos a https://holidayhurghada.com/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://holidayhurghada.com/ weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

    9.5.    A https://holidayhurghada.com/ név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

    9.6.   A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. A Szolgáltató követelheti többek között a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését a Ptk. általános szabályai szerint. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

    10. ADATVÉDELEM

    A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://holidayhurghada.com//adatvedelem

    11. AZ ONLINE KÖZVETÍTŐ SZOLGÁLTATÓRA ÉS A PARTNERRE (ÜZLETI FELHASZNÁLÓ) VONATKOZÓ FELELŐSSÉGI SZABÁLYOK

    11.1 Felelősség

    Partner a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy az online közvetítő szolgáltatást saját felelősségére veszi igénybe.

    A Szolgáltató kizárja felelősségét az Üzleti felhasználó által rendelkezésre bocsájtott hibás vagy valótlan adatok feldolgozásából eredő károk tekintetében. Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató kizárólag olyan károk tekintetében felel, melyek közvetlen ok-okozati összefüggésben vannak a Szolgáltató jogellenes és felróható magatartásával.

    Amennyiben a szolgáltatás igénybevétele vagy annak eredménye tekintetében a Partnert bármilyen kár vagy hátrány érné, úgy a Szolgáltató ezzel kapcsolatos valamennyi felelősségét kizárja. 

    A weboldalon elhelyezett nem a Szolgáltatótól származó információk, hirdetések, reklámok vagy egyéb anyagok tartalmáért kizárólag az azt feltöltő személy tartozik felelősséggel.

    Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján nem vállal arra garanciát, hogy a szolgáltatás bármilyen eredménnyel járhat a Partnerre nézve. Szolgáltató nem biztosítja a szolgáltatás eredményességét, így nem felel azért, ha a szolgáltatás használata során a Partner nem jut hozzá neki megfelelő tartalomhoz, illetve nem felel azért sem, ha a Partner nem kapta meg az általa elvárt színvonalat és minőséget a szolgáltatás használata során.

    Az online közvetítő szolgáltatás „ahogy van” és „ahogy elérhető” alapon működik, azaz a Szolgáltató nem köteles a Partner igényeinek megfelelő technikai és informatikai fejlesztéseket eszközölni.

    11.2. Szolgáltató továbbá kizárja felelősségét:

    • mindazon károk tekintetében, amelyek a https://holidayhurghada.com/oldalain más által elhelyezett információkból (leírások, képek) származnak, beleértve a harmadik félnek okozott károkat is. E rendelkezés a weboldalon elhelyezett reklámokra és egyéb anyagokra is vonatkozik,
    • a más által rendelkezésre bocsátott, a közvetítő szolgáltató által nyújtott információs társadalommal összefüggő szolgáltatással továbbított, tárolt vagy hozzáférhetővé tett információ – törvényben meghatározott feltételek fennállása esetén – tekintetében,
    • a weboldalon elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért vagy a jogszabályoknak való megfelelőségéért, illetve a jogszabályba ütköző tartalommal harmadik személynek okozott jogsérelemért, illetve kárért;
    • a rendszer használatából adódó, a működés teljes leállításából, változásokból eredő esetleges károkért;
    • egyéb, a Szolgáltatón kívül álló okra visszavezethető hibákért, károkért (vis maior)
    • a Partner számára a szolgáltatások igénybevételéből eredő esetleges anyagi vagy erkölcsi kárért.

    Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal az általa fenntartott és üzemeltetett online felületen tett, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával, továbbá a weboldalon elérhető Szolgáltatások hibájával vagy megszüntetésével kapcsolatban.

    A Szolgáltatással kapcsolatos esetleges jogsértések esetén a Szolgáltató a jogszabályok által megkívánt keretek között együttműködik a hatóságokkal a jogsértést elkövető személyek felelősségre vonása érdekében és fenntartja magának a jogot, hogy a Partner vagy harmadik személy által elkövetett jogsértés esetén az illetékes hatóságnál bejelentést tegyen. A Szolgáltató, amennyiben a szolgáltatással kapcsolatos jogsértések miatt bírság, büntetés, vagy bármilyen más jogcímen megfizetendő összegben marasztalást szenved, úgy a jogsértővel szemben mind a Szolgáltató által kifizetett összegek tekintetében, mind ezen túlmenően teljes kártérítési igénnyel lép fel.

    A Szolgáltató nem avatkozik bele a Partner és harmadik személy vagy szerv között felmerült jogvitákba, bármilyen vita kialakulásakor a Partner a jelen ÁSZF elfogadásával mentesíti a Szolgáltatót mindennemű igénytől, követeléstől és kártérítéstől. (a Szolgáltató nem köteles beleavatkozni a Partner és harmadik személy vagy szerv között felmerült jogvitába, azonban a panasz a Szolgáltatóhoz is érkezhet)

    11.3. Kötelezettségek

    Szolgáltató az online közvetítő Szolgáltatás 95%-os rendelkezésre állását garantálja éves szinten. A rendelkezésre állás mérése szempontjából nem tekinthető kiesésnek a legfeljebb 1 munkanap időtartamú tervezett karbantartás, feltéve, hogy annak időpontjáról és várható időtartamáról Szolgáltató megfelelő időben, de legalább a karbantartást megelőző 5 munkanappal előtte, értesítette a Partnert a weboldalon.

    11.4. Jogok

    A Partner által a weboldal használata során esetlegesen elérhetővé vagy feltölthetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. Szolgáltató nem köteles ellenőrizni továbbá az általa csak továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett információt, ezért a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

    12. A PARTNEREKRE (ÜZLETI FELHASZNÁLÓKRA) VONATKOZÓ KÜLÖN SZABÁLYOK

    12.1. A Partnerre vonatkozó külön szabályok

    A Partner köteles az online közvetítő szolgáltatás igénybevételéhez megfelelő számítástechnikai eszközről és megfelelő Internet hozzáférésről gondoskodni.

    Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut bármilyen, a Partner általi szabálytalan és vagy jogellenes felhasználás (így különösen a weboldalt számítógépes vírusok terjesztésére vagy jogosulatlan adatgyűjtésre használja, a weboldalon elérhető tartalmakat nem kizárólag saját használatra használja fel), úgy jogosult a Partner regisztrációját felfüggeszteni, illetve – egyoldalú döntése szerint – törölni.

    A Partner köteles a regisztrált felhasználónevéhez kapcsolódó jelszavát titokban tartani és minden szükséges és ésszerű óvintézkedést megtenni avégett, hogy jogosulatlan személyek ne férjenek hozzá a felhasználói fiókjához.

    Partner az online közvetítő szolgáltatás értékelése során kialakított véleményét mások jogainak sérelme nélkül jogosult közzétenni, vagy más módon közölni a weboldalon.

    Partner a weboldalon található információkat saját felelősségére használhatja fel.

    Partner köteles gondoskodni arról, hogy harmadik személy a szolgáltatást helyette ne használja, a hozzáférés átengedése nem megengedett.

    12.2. A Partnerekre vonatkozó a weboldal használatával és a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos egyéb tiltott tevékenységek (tartalomkorlátozás):

    • Az online közvetítő szolgáltatást arra használni, hogy más emberekről engedélyük nélküli kép/videó felvétel, helymeghatározás illetve bármely személyes adat rögzítésre és/vagy továbbításra kerüljön. (személyes adatok megsértése)
    • Más hozzáférését jogosulatlanul felhasználni, illetve más adatlapját feltörni.
    • Harmadik személy részére értékesíteni, cserében átadni vagy továbbítani bármely személy hozzáférését az adott személy tudta és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül.
    • Küldeni, feltölteni, terjeszteni vagy felajánlani törvénytelen, uszító, megfélemlítő, pornográf, fajgyűlölő, rágalmazó, zaklató, fenyegető, visszaélésre okot adó, csalárd, obszcén vagy egyéb módon elítélendő tartalmat.
    • Szándékosan vírust, férget, egyéb defektet, Trójait, sérült file-t, álhírt vagy egyéb káros természetű tételt (információt) terjeszteni.
    • Piramis játékot űzni és terjeszteni.
    • Kiskorúakra egyéb káros tartalmat feltölteni, továbbítani.
    • Más személyként feltűnni vagy egyéb álcát ölteni.
    • Törvénytelen módon más szellemi termékét vagy egyéb szellemi tulajdonát közvetíteni, a tulajdonos vagy licenc tulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül.
    • A szolgáltatást bármely jogsértésre, illetve jogszabályba ütköző módon használni (mint a személyiségi vagy nyilvánossághoz fűződő jogok, vagy egyéb.)
    • A szolgáltatást más üzletszabályzatának megsértésére használni.
    • Illegális/jogszabályba ütköző tevékenységet hirdetni vagy elősegíteni a szolgáltatás használata során.
    • Bármely módon megakadályozni másokat abban, hogy az online közvetítő szolgáltatást igénybe vegyék.
    • Automata vagy egyéb csalárd módon felhasználókat létrehozni/generálni.
    • A szolgáltatást a szolgáltató előzetes engedélye nélkül értékesíteni, továbbértékesíteni vagy egyéb módon jogosulatlan kereskedelmi célra felhasználni vagy továbbítani.
    • A szolgáltatást bármilyen mértékben módosítani, átvenni, lefordítani vagy visszafejteni.
    • Eltávolítani a szolgáltatáson feltüntetett szerzői jogot feltüntető jelzést, védjegyet vagy egyéb tulajdonjogra utalást.
    • A szolgáltatás weboldalát átformálni, használhatatlanná tenni, illetve a weboldallal megegyező oldalt létrehozni.

    A fenti szabályok megsértése a felhasználói fiók törlését vonhatja maga után!

    12.3. Egyéb felelősségi szabályok, vitarendezés

    A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget olyan – elsősorban számítástechnikai vírus okozta – károkért, amelyek a Partner számítástechnikai berendezésében vagy egyéb tulajdonában a belépés, a Rendszer használata, a káros tartalmak megnyitása során keletkezett. A Szolgáltató szintén nem vállal felelősséget a rendszer az internetszolgáltató hibájából történő elérhetetlenségéért, lassú működéséért.

    A rendszer használata, illetve a szolgáltatások igénybevétele feltételezi a Partner részéről az Internet lehetőségeinek, kockázatainak és korlátainak ismeretét, illetve elfogadását. Partner tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

    Szolgáltató törekszik rá, de garantálni nem tudja a weboldal hibamentes és zavartalan működését, illetőleg hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Internet sajátosságai miatt a szolgáltatás folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Szolgáltató az éves rendelkezésre állás (95 %) betartása mellet jogosult a rendszer karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni a Partnerek minden előzetes tájékoztatása vagy értesítése nélkül.

    Szolgáltató csak a neki felróható, jogellenes magatartással okozott károkért felel a Ptk. vonatkozó szabályai szerit.

    Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály (vis major) következményeképpen, amely a Partner, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Ebben az esetben a Ptk. 6:179-180. §-a alapján kell eljárni.

    13. TITOKTARTÁS

    Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a jelen Szerződés hatálya alatt és a megszűnését követő 5 évig a jelen Szerződést, annak tartalmát, valamint az együttműködés során a birtokukba jutott minden információt szigorúan bizalmasan, üzleti titokként kezelnek, valamint azokat semmilyen módon nem hozzák nyilvánosságra, illetve harmadik személy tudomására, illetve másként nem használják fel.

    14. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

    14.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

    14.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

    14.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

    14.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 

    14.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató weboldala/mobil applikációja Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes. 

    14.6. Szolgáltató a weboldalán található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.

    14.7. Szolgáltató  – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.

    14.8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.



    15. A FELHASZNÁLÓRA VONATKOZÓ FELTÉTELEK

    15.1. A Szolgáltató szerepe, felelősségvállalás

    A CPS Company Services Kft. kizárólag információs szolgáltatást nyújt, azaz technikai lehetőséget biztosít a szállásadók számára, hogy bemutassák hurghadai szállásaikat, a látogatók pedig foglalási igényt küldhessenek számukra.

    A Szolgáltató:

    • nem szállásadó, nem közvetítő, nem utazásszervező;
    • nem kezel pénzt, nem küld számlát, nem köt szerződést sem a vendéggel, sem a szállásadóval;
    • nem vállal felelősséget a szálláshely minőségéért, állapotáért, elérhetőségéért, vagy a szállásadó által nyújtott bármely szolgáltatásért;
    • a szálláshely adatait a szállásadó által megadott információk és képek alapján tölti fel, ezek valódiságát nem ellenőrzi;
    • a foglalás és a szállásadóval való kapcsolattartás teljes mértékben a Vendég és a Szállásadó felelőssége.

    15.2. Foglalás menete

    1. A Vendég kiválasztja a számára megfelelő szállást a Weboldalon.
    2. A foglalási űrlapon megadja a szükséges adatokat:

      • név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, személyek száma, gyerekek száma, érkezés/távozás időpontja.
    3. A rendszer automatikus visszaigazoló e-mailt küld, amely tartalmazza:

      • a szállásadó bankszámlaszámát (EUR-ban),
      • a fizetendő összeget,
      • a szállás részleteit.
    4. A Vendég banki átutalással közvetlenül a Szállásadónak fizet.
    5. A fizetés után a Szállásadó visszaigazolja a foglalást, és újabb e-mailt küldünk: „A foglalás megerősítve”.
    6. Amennyiben a fizetés nem történik meg határidőre, a foglalás automatikusan törlésre kerül. Erről a Vendég értesítést kap.

    15.3. Fizetési feltételek

    • A fizetés kizárólag banki átutalással történik, euróban (EUR).
    • A fizetés közvetlenül a szállásadó számlájára történik.
    • A Szolgáltató nem von le jutalékot, nem közvetít és nem számláz.

    A fizetési kötelezettség és minden kapcsolódó felelősség a Vendég és a Szállásadó között áll fenn.

    15.4. Lemondás és módosítás feltételei

    • A Vendég a foglalást legkésőbb az érkezés időpontja előtt 2 hónappal díjmentesen lemondhatja, ebben az esetben a Szállásadó visszatéríti a teljes összeget.
    • 2 hónapon belül a foglalás már nem lemondható, és a fizetett összeg nem jár vissza.
    • Módosítási kérelmet a Vendég az alábbi e-mail címre küldhet: foglalas@holidayhurghada.com

    A módosítás lehetőségét és feltételeit minden esetben a Szállásadó dönti el.

    16.PANASZKEZELÉS RENDJE (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

    16.1. Szolgáltató/Partner célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

    16.2. Szolgáltató/Partner a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

    16.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató/Partner 30 napon belül írásban megválaszolja érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

    16.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):

    16.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

    A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

    16.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

    Békéltető testület neve

    Békéltető testület székhelye, címe:

    Illetékességi terület

    Budapesti Békéltető Testület

    Budapest
    Budapesti Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
    Fax száma: (1) 488-2186
    Elnök: Dr. Inzelt Éva VeronikaHonlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

    Budapest

    Baranya Vármegyei Békéltető Testület

    Pécs
    Baranya Vármegyei Békéltető Testület
    Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
    Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
    Fax száma: (72) 507-152
    Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
    Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu<br /> E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
    kerelem@baranyabekeltetes.hu

    Baranya vármegye,

    Somogy vármegye,

    Tolna vármegye

    Borsod-Abaúj-Zemplén
    Vármegyei Békéltető Testület

    Miskolc
    Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
    Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
    501-871 (folyamatban lévő ügyek)
    Elnök: Dr. Tulipán Péter
    Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu<... /> E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

    Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye,

    Heves vármegye,

    Nógrád vármegye

    Csongrád-Csanád Vármegyei
    Békéltető Testület

    Szeged
    Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
    Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
    Fax száma: (62) 426-149
    Elnök: Dr. Horváth Károly
    Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu<br /> E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

    Békés vármegye,

    Bács-Kiskun vármegye,

    Csongrád-Csanád vármegye

    Fejér Vármegyei Békéltető Testület

    Székesfehérvár
    Fejér Vármegyei Békéltető Testület
    Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
    Telefonszáma: (22) 510-310
    Fax száma: (22) 510-312
    Elnök: Dr. Vári Kovács József
    Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu<br /> E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

    Fejér vármegye,

    Komárom-Esztergom vármegye,

    Veszprém vármegye

    Győr-Moson-Sopron Vármegyei
    Békéltető Testület

    Győr
    Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszáma: (96) 520-217
    Elnök: Dr. Bagoly Beáta
    Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

    Győr-Moson-Sopron vármegye,

    Vas vármegye,

    Zala vármegye

    Hajdú-Bihar Vármegyei
    Békéltető Testület

    Debrecen
    Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
    Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
    Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
    Fax száma: (52) 500-720
    Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
    Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
    E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

    Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,

    Hajdú-Bihar vármegye,

    Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

    Pest Vármegyei Békéltető Testület

    Budapest
    Pest Vármegyei Békéltető Testület
    Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
    Telefonszáma: +36 1 792 7881
    Elnök: Dr. Koncz Pál
    Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;<br /> www.panaszrendezes.hu<br /> E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

    Pest vármegye

    16.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató/Partner kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

    A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében

    a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha

    aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy

    ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy

    b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

    16.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.

    16.9. Szolgáltatót/Partnert a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    16.10. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
    • az eljáró bíróságot;
    • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
    • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
    • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
    • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .
    A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

    17. SZERZŐI JOGOK

    17.1. Miután a https://holidayhurghada.com/, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://holidayhurghada.com/ weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül - kivéve a jogi dokumentumokat, hiszen Felhasználó az ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót bárminemű feltétel és korlátozás nélkül is letöltheti, azokat bármely formában tárolhatja.

    17.2. A https://holidayhurghada.com/ weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

    17.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

    17.4. Tilos a https://holidayhurghada.com/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://holidayhurghada.com/ weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

    17.5. A https://holidayhurghada.com/ név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

    17.6. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. A Szolgáltató követelheti többek között a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését a Ptk. általános szabályai szerint. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

    Korábbi Holiday Hurghada ÁSZF verziók

    A dokumentumot hitelesíti és készítette: Virtualjog.hu
    Megtekintés / letöltés PDF formátumban: Megtekintés / letöltés
    A legutóbbi frissítés dátuma: 2025.05.08