Loyaltinnova
Általános Szerződési Feltételek B2B jogviszonyokra
Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://loyaltinnova.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) a következő weboldalról: https://loyaltinnova.hu/content/9-aszf.
Definíciók:
Szolgáltatás: a Szolgáltató által biztosított, teljes körű kiszolgálást nyújtó online platform bérbeadása (a továbbiakban Szolgáltatás) az Ügyfelek részére.
Ügyfél: a Szolgáltatás bérbe vevője, magyarországi székhellyel/telephellyel rendelkező jogi személy (a továbbiakban Ügyfél).
Felhasználó: az Ügyfél által megjelölt jogosult (az Ügyfél munkavállalója/partnere/ügyfele/végfelhasználója).
Platform: teljes körű kiszolgálást nyújtó webshop alapú hűségplatform rendszer, amely különböző áruk és szolgáltatások megvásárlását teszi lehetővé a Felhasználók részére.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: Grupo Marketinnova Hungría Kft.
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1138 Budapest, Népfürdő utca 22.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@loyaltinnova.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 01-09-175255
A szolgáltató adószáma: 24646417-2-41
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha van): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A szolgáltató telefonszáma: +36309338538
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
OVH DataCenter (RBX7) - 59100 Roubaix 2 Rue Kellermann, Franciaország, +33 9 72 10 10 07
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen ÁSZF 2024. május 08. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a ÁSZF-et (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált/vagy korábban már vásárló Felhasználókat a változásról a weboldalon és/vagy e-mailben értesíti - mely alapján a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani.
2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. SZERZŐDÉS TÁRGYA, IDŐTARTAMA
3.1. A szerződés tárgya
A Szolgáltató előfizetési díj ellenében egy Platformot biztosít az Ügyfelei számára a jelen szerződés keretein belül.
3.2. A szerződés időtartama
Az Ügyfél által kiválasztott előfizetési csomag díjának megfizetésével az előfizetési csomagban meghatározott időtartamra a Szolgáltató és az Ügyfél között szerződés jön létre.
4. REGISZTRÁCIÓ, INGYENES PRÓBAIDŐSZAK
3.1. Felhasználó a regisztráció/vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.2. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik (ha van regisztráció az oldalon)
3.4. Az ingyenes, 14 napos próbaidőszak igénybevétele egyben regisztrációt is jelent, melynek során az Ügyfél képviseletére jogosult és a nevében eljáró személy megadja a regisztrációhoz szükséges adatokat (eljáró személy neve, cégnév, e-mail cím, jelszó).
3.5. Az ingyenes próbaidőszak alatt megtekinthető a Platform teljes kínálata, illetve minden funkció kipróbálható, azzal a kivétellel, hogy a kínálatban szereplő termékekre és/vagy szolgáltatásokra nem lehet rendelést leadni.
3.6. Ha az Ügyfél a 14 napos próbaidőszak alatt nem fizet elő a Szolgáltatásra, akkor a részére létrehozott Platform és az azon keresztül a megadott adatok 45 napon belül törlésre kerülnek. Ebben az esetben az Ügyfél semmilyen követeléssel és igénnyel nem élhet a Szolgáltató felé.
5. MEGRENDELÉS
4.1. Megrendelésre a Platform vezérlőpult felületén, az Ügyfél adatainak és a felhasználói hozzáférések számának megadásával van lehetőség.
4.2. Az Ügyfél a Szolgáltatás díját az adott szolgáltatási időszakra előre, bankkártyás fizetéssel vagy a Szolgáltató által kiállított díjbekérő fizetési határidőig történő kiegyenlítésével fizeti meg.
6. A SZOLGÁLTATÓ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI, A SZOLGÁLTATÓRA VONATKOZÓ FELTÉTELEK
6.1. A Szolgáltató vállalja, hogy a Szerződésben foglalt feladatokat szerződésszerűen, szakszerűen és a meghatározott kritériumok szerint teljesíti.
6.2. A Szolgáltató kijelenti, hogy a Szerződésben foglalt kötelezettségek ellátásához szükséges valamennyi hatósági engedéllyel rendelkezik.
6.3. A Szolgáltató kizárólagos joga és kötelezettsége a Platform jogszabályszerű és biztonsági követelményeknek megfelelő működéséhez és működtetéséhez szükséges háttérrendszerek, eszközök és erőforrások biztosítása.
6.4. A Szolgáltató kizárólag az Ügyfél azon Felhasználói részére enged hozzáférést a Platformhoz, akiket az Ügyfél erre feljogosított. Az Ügyfél a Felhasználói jogosultságokat a saját adminisztrációs felületén kezelheti.
6.5. A Szolgáltató kizárólagos joga és kötelezettsége a Platformon keresztül megvalósuló, az Ügyfél által feljogosított Felhasználóknak szóló termék/szolgáltatás értékesítés/átadás teljes körű lebonyolítása és az ehhez szükséges infrastruktúra biztosítása.
6.6. A Szolgáltató kizárólagos joga és kötelezettsége a termék/szolgáltatás beszállítókkal és az alvállalkozókkal való szerződéses és kereskedelmi jogviszony megteremtése, a velük való kapcsolattartás, a termékek/szolgáltatások beszerzése, készletezése és értékesítése.
6.7. A Szolgáltató kijelenti és szavatolja, hogy a Platformon megjelenő termékek/szolgáltatások értékesítésére/átadására jogosult, a termékek/szolgáltatások tulajdonjogának megszerzését és átadását harmadik fél joga nem korlátozza és nem akadályozza.
6.8. A Platform bármely termékének/szolgáltatásának készletkimerülése esetén a Szolgáltatónak jogában áll a meghirdetett terméket/szolgáltatást azzal megegyező értékű és hasonló paraméterekkel rendelkező termékre/szolgáltatásra cserélni. Szolgáltató a készletkimerülésről és a csere termékről a Felhasználót köteles tájékoztatni.
6.9. A Szolgáltató felelős az online ügyfélszolgálat biztosításáért és bármely Felhasználótól érkező megkeresés, panasz kezeléséért, amely a Platform működésével, működtetésével kapcsolatos, illetve azokért, amelyek a termékek kézbesítésével kapcsolatosak, vagy a termék átadását követően keletkeznek, mentesítve az Ügyfelet bármilyen, többek közt a jótállási és szavatossági igény érvényesítéséből származó felelősség, költség és kártérítés megfizetése alól.
6.10. Az értékesítés/átadás során felmerülő, Felhasználókkal történő szükséges kommunikáció lefolytatására a Szolgáltató a jogszabályoknak megfelelően köteles.
6.11. Szolgáltató kizárólagos joga az Ügyfél által megadott, a Platform használatára jogosult Felhasználókat tartalmazó adatbázis vagy a Platform adatbázisában már meglévő felhasználói elérhetőségek (név, email cím, telefonszám stb.), valamint az egyéb, a Platform működtetése kapcsán rendelkezésre álló, illetve a működés során keletkező adatok igénybevételével a Felhasználók irányába történő, akár személyre szabott általános és marketing-kereskedelmi célú kommunikációs tevékenység kivitelezése a Platform népszerűsítése céljából és annak érdekében, hogy a Felhasználók megfelelő tájékoztatást kapjanak a Platform működéséről, az elérhető lehetőségekről, termékekről és szolgáltatásokról.
6.12. A Szolgáltató kötelezettségeinek teljesítésre során jogosult alvállalkozó, illetőleg alvállalkozók igénybevételére. Az alvállalkozók teljesítéséért Szolgáltató úgy felel, mintha a munkát maga végezte volna el.
6.13. A Platform használatához az Ügyfélnek különböző, rá vonatkozólag valós adatokat kell megadnia. Amennyiben az Ügyfél által megadott adatok nem valósak, akkor a Szolgáltató jogosult a Platformhoz való hozzáférést korlátozni.
6.14. A Szolgáltató 99,5 %-os rendelkezésre állást biztosít a Platform működését illetően. Amennyiben a Szolgáltató előre bejelentett karbantartást végez, illetve előzetesen tájékoztatja az Ügyfelet olyan tudomására jutott körülményről, ami rendelkezésre állást akadályozza, úgy ezen időtartamok nem számítanak bele a rendelkezésre állási időbe. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget, amennyiben a hibás teljesítés rajta kívül álló okokból történik és ilyen esetekben kártérítés vele szemben nem támasztható.
6.15. A Platform megfelelő működése érdekében a Szolgáltató jogosult a Felhasználók adatainak/jogosultságainak kezelésére, szerkesztésére, de nem kötelessége az Ügyfél és/vagy a Felhasználók által megadott adatokban és/vagy jogosultságokban előforduló hibák azonosítása és javítása. A hibás adatokból/jogosultságokból eredő problémákért és esetleges hibás teljesítésért a Szolgáltató nem vállal felelősséget és kártérítés vele szemben nem támasztható.
6.16. Szolgáltató jogosult a Platformba olyan technikai eszközöket telepíteni, melyek célja a felhasználói élmény javítása érdekében történő, a Platform használatára vonatkozó adatok gyűjtése.
6.17. Amennyiben a Szolgáltató saját hibás teljesítése miatt nem tudja betartani a vállalt rendelkezésre állási időt, akkor arra az időtartamra, amíg a Platform nem elérhető, az Ügyfél által fizettet, órára vetített díj 20%-kal növelt értékére válik jogosulttá az Ügyfél, amely csökkentő tételként alkalmazandó az Ügyfél soron következő fizetésekor. A Szolgáltatóval szemben ezen felül más kártérítési igény nem támasztható ilyen esetben.
6.18. A Szolgáltató nem felelős és nem tartozik kártérítési és semmilyen egyéb felelősséggel az alábbi esetekben:
- ha az Ügyfél/Felhasználó megszegi az Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségeket vagy bármely rá vonatkozó jogszabályi előírást,
- ha a Szolgáltatás szünetelése az Ügyfél/Felhasználó által használt eszközök működési hibájából vagy alkalmatlanságából ered,
- ha a Szolgáltatás hibásan, nem szakszerűen vagy nem rendeltetésszerűen kerül használatra,
- ha harmadik fél nem megfelelő teljesítése, amelyre a Szolgáltatónak nincs befolyása, okozza a Szolgáltatás szünetelését vagy meghibásodását.
6.19. A Szolgáltatónak jogában áll a Szolgáltatás díjának előre ható hatállyal történő megváltoztatása.
6.20. A Szolgáltató az Ügyfél részére az info@loyaltinnova.hu email címen biztosít ügyfélszolgálatot, amelyen munkanapokon, 09:00-17:00 között fogadni tudja az Ügyfél megkereséseit.
6.21. A Szolgáltató szolgáltatásai harmadik felektől származó adatok automatikus szinkronizálásán alapulnak. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy ezen adatok pontosak legyenek, de a Szolgáltató nem vállal felelősséget a harmadik fél által hibásan közölt információkért, beleértve, de nem kizárólagosan a készlet adatokat, árakat, termékleírásokat, fotókat, videókat, URL-eket stb. Ilyen hibák esetén a Szolgáltató nem felelős a harmadik fél által hibásan szolgáltatott adatokból eredő károkért.
6.22. Amennyiben a Szolgáltató szolgáltatása során harmadik féltől származó adatok pontatlansága vagy hibája miatt nem áll módjában a megrendelést teljesíteni, fenntartja a jogot a megrendelés visszavonására vagy módosítására. Ilyen esetekben a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Felhasználóval, és ha lehetősége engedi, akkor biztosít a Felhasználó számára alternatív megoldást, vagy lehetővé teszi a megrendelés törlését. Az ebből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
6.23. Amennyiben a Platformon megjelenített ár harmadik féltől származó hiba vagy technikai probléma miatt nem felel meg a valóságnak, a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a megrendelést ne teljesítse a hibás áron. Ilyen esetben a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a Felhasználót, és lehetőséget biztosít a megrendelés új áron történő megerősítésére vagy annak törlésére.
6.24. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatásai során harmadik féltől származó adatok pontossága biztosított legyen. Amennyiben bármely adat vagy információ hibás lenne, az nem szándékos megtévesztés eredménye.
6.25. A harmadik felektől származó adatok pontatlanságából eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, ilyen esetekben kártérítés vele szemben nem támasztható.
7. AZ ÜGYFÉL JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI, AZ ÜGYFÉLRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
7.1.Az Ügyfélnek és a Felhasználóknak rendelkeznie kell internet kapcsolattal, internet böngésző futtatására alkalmas számítógéppel vagy okostelefonnal, email címmel és jelszóval a Szolgáltatás igénybevételéhez.
7.2. Amennyiben egy adott böngészőben nem működik a Szolgáltatás, akkor a böngésző verzióját szükséges frissíteni.
7.3. Az Ügyfél részérő minden esetben szükséges egy meghatalmazott adminisztrátor, aki a Platform vezérlőpult felületén kezeli a felhasználói jogosultságokat/előfizetéseket/ajándékkártyákat.
7.4. Az Ügyfél köteles az adminisztrátori jelszavakat biztonságban tartani, hogy illetéktelen személyek ne férhessenek hozzá a Platformhoz. A jelszavak nem megfelelő hibás kezeléséből származó minden kár és felelősség az Ügyfelet terheli.
7.5. Az Ügyfélnek az alábbi adatok és folyamatok kezelésére van lehetősége a vezérlőpult felületen:
- Felhasználó nevének megadása
- Felhasználó email címének megadása (Amennyiben a megadott email címmel regisztrál egy Felhasználó, úgy az email cím megváltoztatása már nem lehetséges.)
- Felhasználói jogosultság megadása
- Felhasználói jogosultság törlése
- Ajándékkártya összegének kiválasztása
- Ajándékkártya megvásárlása a Felhasználók részére
- Előfizetések kezelése
7.6. A 7.3., 7.4. és 7.5. pontokban részletezett adatok és folyamatok nem megfelelő, esetlegesen hibás kezeléséből származó minden kár és felelősség az Ügyfelet terheli.
7.7. Az Ügyfél hozzájárul a 7.5. pontban felsorolt, a Felhasználók személyes adatainak minősülő adatok Szolgáltató általi kezeléséhez. A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója itt érhető el: https://loyaltinnova.hu/content/10-adatkezelesi-tajekoztato
7.8. Az Ügyfél kötelessége a valós céges adatainak naprakészen tartása.
7.9. A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás igénybevétele nem ruházható át harmadik félre.
7.10. Az Ügyfél, mint jogi személy nem vásárolhat a Platformon. Kivitelt képeznek az a Felhasználók számára vásárolt előfizetések és ajándékkártyák.
8. ELŐFIZETÉSI DÍJAK, FIZETÉSI ÉS EGYÉB FELTÉTELEK
8.1. Az Ügyfél a Szolgáltatás díját az adott szolgáltatási időszakra előre, bankkártyás fizetéssel vagy a Szolgáltató által kiállított díjbekérő fizetési határidőig történő kiegyenlítésével fizeti meg.
8.2. A Szolgáltatás az előfizetési díj megfizetésének ellenében vehető igénybe.
8.3. A Szolgáltatás aktiválása az előfizetési díj Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követő 48 órán belül történik meg. Amennyiben ez bármilyen okból kifolyólag nem lehetséges, akkor a Szolgáltató írásban tájékoztatja az Ügyfelet.
8.4. Az előfizetési díjról a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki és megküldi az Ügyfél regisztrált email címére.
8.5. Az előfizetési időszak az aktiválás napján indul és a Szolgáltató által felkínált lehetőségek közül, az Ügyfél által kiválasztott előfizetési csomagban meghatározott időszak végéig tart.
8.6. A Szolgáltató az előfizetési időszak lejárta előtt 30 nappal újabb díjbekérőt állít ki, a következő, a korábbival megegyező időtartamú előfizetés aktuális díjáról és elküldi azt az Ügyfél regisztrált email címére.
8.7. Amennyiben a Szolgáltató által felkínált lehetőségek alapján az Ügyfél a korábbitól eltérő időtartamra kíván előfizetni, akkor arról írásban szükséges tájékoztatnia a Szolgáltatót.
8.8. Ha az Ügyfél nem fizeti meg határidőben az esedékes előfizetési díjat, akkor a Szolgáltató korlátozza a Szolgáltatást.
8.9. A Szolgáltató nem térít vissza befizetett előfizetési díjat. Kivételt képezhetnek ez alól a 11.4., 11.5., 11.6. pontokban foglaltak.
8.10. A Szolgáltató a Szolgáltatás díját a https://loyaltinnova.hu/ oldalon teszi közzé vagy bizonyos esetekben, az előfizetések számának függvényében egyedi megállapodást is köthet az Ügyféllel.
9. AJÁNDÉKKÁRTYÁK VÁSÁRLÁSA
9.1. Az ajándékkártyák megrendelésére a Platform vezérlőpult felületén, az Ajándékkártyák fülön van lehetőség a jogosult Felhasználók és az ajándékkártyák összegének megadásával.
9.2. Az ajándékkártya minimum összege 500 Ft és 500 Ft-os címletekkel változtatható.
9.3. Az Ügyfél az ajándékkártyák díját előre, bankkártyás fizetéssel vagy a Szolgáltató által kiállított díjbekérő fizetési határidőig történő kiegyenlítésével fizeti meg.
9.4. Az ajándékkártyák aktiválása és a Felhasználók egyenlegén történő jóváírása az ajándékkártyák díjának Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követő 48 órán belül történik meg. Amennyiben ez bármilyen okból kifolyólag nem lehetséges, akkor a Szolgáltató írásban tájékoztatja az Ügyfelet.
9.5. Az ajándékkártyák díjáról a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki és megküldi az Ügyfél regisztrált email címére.
9.6. Az ajándékkártyák addig felhasználhatóak, amíg az Ügyfél aktív előfizetési időszakkal rendelkezik.
9.7. A megvásárolt ajándékkártyák nem átruházhatók.
9.8. Az ajándékkártyák összegét, a Platform a Felhasználók vásárlásának összegétől függően, részben vagy egészben automatikusan levonja a Felhasználók vásárlásának összegéből a Felhasználói egyenleg erejéig.
9.9. A Szerződés megszűnése esetén, a megszűnést követő 100 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a fel nem használt ajándékkártyák összegét az Ügyfélnek.
9.10. A fel nem használt ajándékkártyák összegének visszatérítéséről a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki és megküldi az Ügyfél regisztrált email címére.
10. SZERZŐI JOGOK ÉS FELHASZNÁLÁSI JOGOK
10.1. Minden, a Szolgáltatással kapcsolatos tartalom - beleértve, de nem kizárólagosan a forráskódot, az oldalon megjelenő szöveges és vizuális tartalmakat, logókat, grafikákat, szoftvereket, a Platform strukturális kialakítását és minden integrált elemét, a kivitelezéséhez és működtetéséhez kifejlesztett alkalmazások és know-how együttesét, valamint az ezekhez kapcsolódó valamennyi jogot és egyéb anyagokat (a továbbiakban együttesen: "Tartalom") - a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi és a szerzői jogi törvények védik. Ezen Tartalom másolása, terjesztése, módosítása, közzététele, átadása vagy egyéb módon történő felhasználása a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül szigorúan tilos. Kivételt képeznek az Ügyfél kizárólagos tulajdonában álló logók.
10.2. A Tartalom kizárólag nem kereskedelmi célra használható, azzal a feltétellel, hogy a Tartalom semmilyen részét nem másolható, nem módosítható, nem terjeszthető, nem jeleníthető meg nyilvánosan, nem adható át, nem publikálható, nem licencelhető, nem hozható létre belőle származékos mű és nem használható fel semmilyen más módon a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül.
10.3. A szerzői jogok és felhasználási jogok megsértése jogi következményeket von maga után. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy minden rendelkezésére álló jogi eszközt igénybe vegyen a jogsértések megakadályozása és kezelése érdekében, beleértve, de nem kizárólagosan a polgári és büntetőjogi eljárásokat. A jogsértések miatt felmerülő károkért a jogsértő teljes körű kártérítési felelősséggel tartozik.
11. VIS MAIOR
11.1. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatás teljesítésének elmaradásáért vagy késedelméért, ha azt vis maior esemény okozza. Vis maior eseménynek minősül minden olyan, a Szolgáltató ellenőrzési körén kívül eső körülmény, amelyet ésszerűen nem lehetett előre látni vagy elkerülni, ideértve, de nem kizárólagosan a természeti katasztrófákat (pl. földrengés, árvíz, vihar), háborút, terrorcselekményeket, sztrájkokat, járványokat, kormányzati intézkedéseket, hatósági rendelkezéseket, tűzeseteket, áramszüneteket, internet szolgáltatási üzemzavarokat, valamint bármilyen más, a Szolgáltató hatáskörén kívül eső, elháríthatatlan eseményt. Amennyiben ilyen vis maior esemény bekövetkezik, a Szolgáltató köteles értesíteni az Ügyfeleket és Felhasználókat a körülményekről és a várható hatásokról a lehető legrövidebb időn belül.
12. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE, MÓDOSÍTÁSA
12.1. A szerződés az előfizetési csomagban meghatározott időtartam lejártát követően automatikusan megszűnik, amennyiben az Ügyfél az újabb, esedékes előfizetési díj megfizetésével nem hosszabbítja meg azt.
12.2. A szerződés megszűnésével az Ügyfél Platformja inaktiválódik és amennyiben az Ügyfél újbóli előfizetési díjat nem fizet meg, akkor az inaktiválódást követően 90 nappal az Ügyfél Platformjának minden adata véglegesen, visszaállíthatatlanul törlődik, kivéve az Ügyfél, mint jogi személy és a kapcsolattartó személyes adatait, valamint azokat az adatokat, amelyekre vonatkozóan a jogszabályok megőrzési kötelezettséget írnak elő a Szolgáltatónak.
12.3. Az ügyfél a fentebb említett 90 napos határidőn belül tudja menteni a letölthető adatokat és/vagy dokumentumokat.
12.4. Az Ügyfél jogosult azonnali hatállyal, írásban - a Szolgáltatónak címzett ajánlott, tértivevényes levél útján vagy a info@loyaltinnova.hu
email címre küldött emailben - felmondani a szerződést, amennyiben a Szolgáltató súlyosan megszegi jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott, rá vonatkozó feltételeket és kötelezettségeket. Ebben az esetben az Ügyfél jogosult igényelni a már befizetett előfizetési díj időarányos részének visszatérítését a Szolgáltatótól. Erre az esetre vonatkozóan a Szolgáltató nem tartozik ettől eltérő, egyéb kártérítési felelősséggel.
12.5. A Szolgáltató jogosult indokolás nélkül, írásban - amelyet az Ügyfél regisztrált e-mail címére elektronikus úton küld meg - 30 napos felmondási idővel megszüntetni jelen Szerződést. A felmondási idő a felmondás Ügyfél részére történt elküldésének dátumával kezdődik. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles visszatéríteni a már befizetett előfizetési díj Szolgáltatással nem ellentételezett, időarányos részét.
12.6. A Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal, írásban - amelyet az Ügyfél regisztrált e-mail címére elektronikus úton küld meg - megszüntetni jelen Szerződést, amennyiben 45 napot meghaladó vis maior áll fenn, illetve, ha a Szolgáltató ellen csőd-, felszámolási-, végelszámolási eljárás indul. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles visszatéríteni a már befizetett előfizetési díj Szolgáltatással nem ellentételezett, időarányos részét.
12.7. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan, de csak a jövőre vonatkozóan módosítsa. Amennyiben az Ügyfél nem fogadja el a módosításokat, lehetősége van a szerződést írásban (emailben) felmondani a módosítás hatályba lépésének napjával, viszont a már befizetett szolgáltatási díjak visszatérítésére nem jogosult. A változásokról az Ügyfelet előzetesen értesíti, akár a Szolgáltató által kiküldött hírlevélben, akár az Ügyfél által megadott email címre küldött értesítésben.
12.8. A Szolgáltató a módosítás után archiválja a korábbi, hatályukat vesztett ÁSZF-eket, amelyek továbbra is hozzáférhetők maradnak az Ügyfelek számára. Az ÁSZF korábbi verziói az alábbi helyen érhetők el: https://loyaltinnova.hu/content/9-aszf
13. TITOKTARTÁS
13.1. Felek kijelentik, hogy jelen szerződés megkötésével és teljesítésével összefüggésben a másik félről tudomásukra jutott üzleti adat, tény, információ, megoldás üzleti titoknak minősül és azokat időbeli korlátozás nélkül megőrzik.
13.2. Felek az üzleti titkot harmadik személynek a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem adhatják át, nem tehetik nyilvánosan hozzáférhetővé és kizárólag a jelen szerződés teljesítésével kapcsolatban, a teljesítéshez szükséges mértékben használhatják fel.
13.3. A Felek kijelentik, hogy haladéktalanul értesítik a másik felet minden olyan eseményről, melynek kapcsán harmadik fél az átadott, jogszabály által védett titok, üzleti titok birtokába juthat, illetve azokat felhasználhatja.
13.4. A titoktartási kötelezettség nem terjed ki az alábbi információkra:
- amelyek a nyilvánosság számára egyébként is rendelkezésre állnak,
- amelynek nyilvánosságra hozatalát vagy megismerhetővé tételét jogszabály írja elő,
- amelyek kezelése a szerződés teljesítésével szükségszerűen együtt jár.
14. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
14.1. Felek kötelesek egymást haladéktalanul értesíteni minden olyan tényről, eseményről és körülményről, amely a szerződésszerű teljesítést veszélyezteti vagy gátolja. Az értesítés elmulasztásából eredő következményekért a mulasztó felelős.
14.2. A jelen szerződéssel kapcsolatos értesítéseket és nyilatkozatokat írásban (e-mailben, kézbesítő útján, ajánlott postai levél formájában) kell megküldeni. A Szolgáltató az Ügyfélnek a Platform vezérlőpult felületén megadott Ügyfél adatai alapján, az Ügyfél a jelen szerződés 1. pontjában megadott Szolgáltató adatai alapján tudja ezt megtenni.
14.3. A Felek megállapodnak, hogy a kézbesítésre a Pp. szabályait tekintik irányadónak.
14.4. Amennyiben a Felek a jelen szerződéssel kapcsolatos vitás kérdéseiket egyeztetés útján nem képesek rendezni, jogvitáik eldöntésére kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
14.5. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.
14.6. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
14.7. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
14.8. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
14.9. Szolgáltató a weboldalon található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
14.10. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Európai Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
14.11. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.
15. ELÁLLÁS/FELMONDÁS JOGA
15.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az elállási/felmondási jog csak a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási/felmondási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
16. ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://loyaltinnova.hu/content/10-adatkezelesi-tajekoztato
Budapest, 2024. május 08.