EverDermLaser Center Kft.
Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://everdermlaser.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) a következő weboldalról: https://everdermlaser.hu/aszf.
Definíciók:
Felhasználó: Bármely természetes, jogi személy, vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt.
Fogyasztó: Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Vállalkozás: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: EverDermLaser Center Kft.
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1138 Budapest, Árbóc utca 6. 3. em.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@everdermlaser.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 01 09 344774
A szolgáltató adószáma: 26786605-2-41
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha van): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, 1051 Bp. Nádor u. 28.
A szolgáltató telefonszáma: 06-1-920-1111
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Tárhely.Eu Kft., 1144 Budapest, Ormánság u. 4, Telefon: +36 1 789 2 789 Mail: support@tarhely.eu
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen ÁSZF 2021. március 18. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a ÁSZF-et (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált/vagy korábban már vásárló Felhasználókat a változásról e-mailben értesíti - mely alapján a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. A módosítások nem értintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya.
2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS
3.1. A szolgáltatás igénybevétele/megrendelése/előfizetése során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést az arra jogosult fél a bíróság előtt megtámadhatja. Az eredményes megtámadás (pernyertesség) következtében a szerződés a megkötésének időpontjától érvénytelenné válik, vagy ha az más szerződést leplez, a felek jogait és kötelezettségeit a leplezett szerződés alapján kell megítélni.
3.2. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik (ha van regisztráció az oldalon)
4. MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
4.1. A megjelenített szolgáltatások a weboldalról online (bizonyos esetekben telefonon) rendelhetők meg. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, bruttó árak (tehát tartalmazzák a törvényben előírt áfát, illetve, ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek).
4.2. A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os ár, akkor a Szolgáltató nem köteles a megrendelést hibás áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja a helyes áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében Felhasználónak joga van nem elfogadni a módosított ajánlatot. Hibás ár alatt értjük azt az árat, amin a vállalkozónak nincs meg a szerződéses akarata a szerződés megkötésére. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.
5. RENDELÉS MENETE
Tájékoztatjuk a Felhasználókat, hogy amennyiben egy akció más határidőt nem szab úgy az előre megvásárolt kezelések a vásárlás időpontjától egy évig érvényesek, illetve bérlet esetén egy éven belül kell elkezdeni a felhasználásukat.
5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt terméket/szolgáltatást a felső menüsorból kiválasztja és beállíthatja annak darabszámát.
5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott szolgáltatást. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
5.4. Ha nem szeretne további terméket/szolgáltatást vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék/szolgáltatás darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó. A továbblépéshez a "Tovább a pénztárhoz" gombra kell kattintani.
5.5. Felhasználó megadja a számlázási adatokat és a fizetési módot, melynek típusai a következők:
5.5.1. Fizetési módok:
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Bankkártyás fizetés Barionnal:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Bankkártyás fizetés Simple-lel:
Tudomásul veszem, hogy Szolgáltató által a(z) https://everdermlaser.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Számlázási név és cím, e-mail, telefonszám.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff
5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján köteles a csomagot késedelem nélkül, lehetőleg a kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Amennyiben a Felhasználó nem vizsgálja át a csomagot, szerződésszegést követ el, és viseli az ezzel való következményeket (a termék állapotának bizonyításának nehézsége). A termék(ek) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.9. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
5.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
5.11. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
5.12. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
5.13. Az időpont lemondás feltételei
- Az előre lefoglalt időpont az esedékességet megelőzően 24 órával módosítható vagy mondható le díjmentesen.
- Amennyiben a lefoglalt időpont mégsem megfelelő, vagy egészségügyi probléma lépett fel, kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesíts minket a lemondásról, illetve módosításáról.
- Lemondás / Módosítás elfogadott formái: e-mail, Telefon(csak nyitvatartási időben)
- Lemondás / Módosítás NEM elfogadott formái : SMS, Viber, WhatsApp, Messenger, Instagram, stb…
- Amennyiben a lemondás vagy a módosítási kérelem a kezelés/szolgáltatás időpontját megelőzően 24 órával nem érkezik meg a Szolgáltatóhoz, vagy a Felhasználó a lefoglalt időpontra nem jelenik meg, és előzetesen nem menti ki magát, úgy az addig befizetett díj nem jár vissza és adott alkalmat elveszíti.
- Felhasználó nyilatkozik, hogy a lemondási feltételeket elfogadja, ellene kifogást nem tesz. Ezen felül Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ha a szolgáltatást az időpontját megelőző nap 24 órával nem mondja le, akkor az előre kifizetett díj nem jár vissza és adott alkalmat elveszíti.
- Kifejezetten elfogadja hogy utólagos visszafizetése / visszatérítése beszámítása a késői lemondás miatt elvesztett alkalomnak nem lehetséges.
- Amennyiben előre fizetés nélkül foglalta az érdeklődő az időpontot a szolgáltatónál és nem jelenik meg az időpontján, úgy következő időpontot kizárólag előre fizetést követően tudunk biztosítani.
- Amennyiben a késői lemondás/módosítás/értesítés nélkül meg nem jelenés bizonyíthatóan vis maior körülmények miatt történt, az ezt igazoló dokumentum bemutatása esetén következmények nélkül az elfogadásra kerül.
5.14. Szolgáltatások utáni pénzvisszatérítési szabályok
5.14.1. Visszatérítési igényét a Felhasználónak írásban az info@everdermlaser.hu címen kell jeleznie, mellékelve a szükséges orvosi igazolásokat, illetve a vonatkozó orvosi állásfoglalásokat. A szolgáltatónak 30 napja van az igény elbírálására és a válaszadásra.
5.14.2. Előlegfizetés esetén az előleg összege beleszámít a szolgáltatás ellenértékébe. Az előleg összegét a Szolgáltató egyedileg határozza meg az adott szolgáltatásra vonatkozóan. Az előleg, annak befizetésétől számított három hónapon belül felhasználható, beszámítható bármilyen kezelésbe, valamint átruházható.
5.14.3. Amennyiben a szolgáltatás igénybevétele a Felhasználónak felróható módon hiúsul meg, a befizetett előleg, mint bánatpénz, a Szolgáltatót illeti. Amennyiben a Felhasználó a szolgáltatást olyan egészségügyi probléma miatt nem tudja igénybe venni, melyet a Szolgáltató az általa végzett előzetes orvosi konzultáció során észlelt, akkor a befizetett előlegből 15.000 Ft-ot, azaz tizenötezer forintot, mint az orvosi konzultáció díját a Szolgáltató az előlegből jogosult levonni.
5.14.4. Ha a szolgáltatás igénybevétele olyan okból hiúsul meg, amelyért egyik fél sem felelős, vagy mindkét fél felelős, – ideértve különösen a vis major eseteket, illetve a Felhasználónál váratlanul felmerült, orvos által igazolt egészségügyi komplikációkat - az előleget a Szolgáltató visszafizeti a Felhasználónak.
5.14.5. Amennyiben a szolgáltatás igénybevétele a Szolgáltatónál fellépő körülmény – például emberi hiba, megbetegedés, géphiba vagy egyéb külső körülmény – miatt meghiúsul, a felhasználó kérheti az előleg visszafizetését, kizárólag abban az esetben ha a szolgáltatás még nem kezdődött meg. Ha a felhasználó előre megvásárolta a kezelést és a kezelés a Szolgáltatónál fellépő körülmény miatt hiúsul meg, a befizetett összeg nem jár vissza, azonban a Szolgáltató köteles 90 napon belül új időpontot biztosítani. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségét elmulasztja, a felhasználónak visszajár a befizetett összeg. Ha a szolgáltatás a Szolgáltató hibájából félbeszakad vagy megszakad, a szolgáltatás ára nem kerül visszatérítésre, azonban a Szolgáltató köteles az elmaradt kezelésre 90 napon belül új időpontot biztosítani. Ha a Szolgáltató 90 napon belül nem biztosít új időpontot a félbeszakadt vagy megszakadt kezelésre, akkor a felhasználónak visszajár a befizetett összeg. Jelen pontban szabályozott esetekben az új időpont kijelölésénél Szolgáltató együttműködni köteles a felhasználóval és minden tőle elvárhatót meg kell tennie a felhasználó igényeinek érvényesítésére.
5.14.6. Amennyiben a Felhasználó az alkalmankénti kezelések vagy kóstoló csomagok előre befizetett ellenértékének visszatérítését igényli, erre a lemondási szabályzat szerint törölt kezelések esetében van mód. A befizetett összegből a szolgáltató jogosult 10% kezelési díjat megtartani. Amennyiben a kezelés késve- vagy nem kerül lemondásra, úgy a visszatérítés mértéke a késői lemondás miatti - az időpont lemondási szabályzatban előírt - rendelkezésre állási díj levonása után fennmaradó összeg.
5.14.7. Bérleteink és előre befizetett kezeléseink megszakítása és visszatérítése kizárólag írásos orvosi javaslat alapján lehetséges, visszatérítéshez szükséges a felmerült problémát a szolgáltató szakemberének személyesen megvizsgálnia. Visszatérítéskor Felek a már teljesített szolgáltatások tekintetében minden esetben elszámolni kötelesek. Az addig teljesített szolgáltatások (pl. konzultációk, kezelések) munkadíja, valamint a dátum foglalás ill. esetleges késői lemondások költsége Szolgáltatót illetik meg. A szolgáltató a visszatéritendő szolgáltatások díján túl 5%-os munkadíjat számol fel, az egyéb felmerült költségek rendezésére.
5.14.8. A visszafizetés mindig olyan módon történik, ahogyan a fizetés történt. SZÉP kártyás fizetés visszatérítésére a SZÉP kártya kibocsátójának valamint a kormány szépkártya felhasználásának szabályairól szóló kormányrendelet szabályai szerint kerülhet sor. Amennyiben ezek megengedik, visszatérítés kizárólag SZÉP kártyára történhet.
5.14.9. A szolgáltatás díjának/előlegnek a befizetésétől számított egy éven túl (felhasználás vagy átruházás hiányában) függetlenül az igénybe vett fizetőeszköztől a Felhasználó visszatérítésre nem jogosult. Egyéb szolgáltatás igénybevételekor a befizetett összeg egy éven belül bármilyen kezelésnél felhasználható.
5.14.10. A felhasználó tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elveszti a 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt felmondási jogát.
5.14.11. Szolgáltató tájékoztatja a felhasználót, hogy a Szolgáltató a felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdi meg a teljesítést, így Felhasználó tudomásul veszi, hogy a teljesítés megkezdését követően nem illeti meg a 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt felmondási jog.
5.15. A szolgáltatás igénybevételének egyéb feltételei
- A szolgáltatás (kezelés) igénybevétele során ügyfél köteles az ilyen helyzetekben elvárható magatartást tanúsítani. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ha az ügyfél bármilyen szempontból nem megfelelő viselkedést tanúsít a kezelővel vagy az EverDerm más munkavállalójával szemben, akkor a kezelő azonnal megtagadhatja vagy félbe szakíthatja a kezelést, és az esetről kötelessége tájékoztatni a Szolgáltatót. A szolgáltató pedig a szerződéses jogviszonyt azonnal felmondhatja. Ilyen esetben Szolgáltató a szerződésszegéssel okozott károkat is érvényesítheti az ügyféllel szemben a Ptk. szabályainak megfelelően.
- Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás helyszínének megváltoztatási jogát Budapest közigazgatási határain belül fenntartja. Tájékoztatjuk a Felhasználókat, hogy helyszínváltozásra hivatkozással a már megvásárolt bérlet vagy előfizetés visszatérítésére nincs lehetőség.
5.16. Házirend
Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával egyúttal elfogadja a Szolgáltató házirendjét is.
- A hatályos magyar jogszabályok és jelen házirend betartása kötelező minden központunkban tartózkodó személyre nézve.
- Az időpont lefoglalásával és a szolgáltatás igénybevételével vendégeink automatikusan elfogadják a házirend szabályait.
- Üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot és csendet, kérjük tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, stb.)
- A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ha az ügyfél bármilyen szempontból nem megfelelő viselkedést tanúsít a kezelővel vagy az EverDerm más munkavállalójával szemben, akkor a kezelő azonnal megtagadhatja és félbeszakíthatja a kezelést, és kötelessége tájékoztatni a tulajdonost. A szolgáltató pedig a szerződéses jogviszonyt azonnal felbonthatja, és minden súlyos esetben megteszi a megfelelő jogi lépéseket.
- Kérjük, ügyeljenek a tisztaságra. Tilos a dohányzás! Amennyiben, ha valahol tisztasági problémát észlel, jelezze munkatársainak.
- Kérjük, a kezelésre időben érkezzen.
- Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy a kezelő nem fogja tudni a kezelést végig csinálni.
- Az egészség számunkra kiemelten fontos. Mindent megteszünk, hogy a kezeléseket diszkrét profizmussal végezzük, miközben folyamatosan követjük és alkalmazzuk a szabályozásokat,hogy vendégeink és munkatársaink a legnagyobb biztonságban tudhassák magukat. Rendkívül fontosnak tartjuk a koronavírus elleni védekezés irányelveinek betartását.
- A konzultáción elhangzott információk és a kezelésekkel kapcsolatos tudnivalók nem kerülhetnek fel weboldalra, és bizalmasan kezelendők. Kérjük, egyeztessen munkatársainkkal ezzel kapcsolatban.
- Behozott értéktárgyakért nem vállalunk felelősséget.
- Az klinika területére kérjük, hogy utcai cipőbe ne lépjenek be, használják a recepción megtalálható lábzsákot, fóliázó gépet vagy papucsot
- A tulajdonos előzetes, írásos tájékoztatása és beleegyezése nélkül tilos képi, hang- és videóanyagot készíteni az EverDerm Klinikán
- A kezelés biztonsága érdekében a kezelés ideje alatt a mobiltelefon használata TILOS!
- A kezeléseken kísérő csak és kizárólag indokolt esetben, vezető engedéllyel vehet részt, például: kiskorú vagy fogyatékossággal élő esetében.
- A Házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni.
- Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia az üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.
- A jelen házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnali hatállyal módosíthatja.
5.17. EverDerm Instacash előfizetési rendszer
Az EverDerm IstaCache előfizetési rendszerben értékesített szolgáltatások köre jelenleg a szőrtelenítés. Az előfizetési rendszerhez kizárólag online lehet csatlakozni és érvényes bankkártya szükséges az online fizetési rendszer miatt. A szerződés időtartama alatt a díjak autómatikusan vonódnak le havonta a kártyáról.
A szerződés megkezdésekor szükséges megfizetni a csatlakozási és szerződéskötési díjat amely a havi előfizetési díj háromszorosa, ez a díj a szerződéskötéskor levonásra kerül a kártyáról. A szerződéskötés után elállni a szolgáltatástól a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt lehetséges, vagyis kizárólag az első kötelező konzultáció előtt. Amennyiben az első konzultáció időpontját az előfizető ügyfél késői lemondással mondja le úgy egy pót alkalmat biztosítunk. Amennyiben a pót alkalmon sem jelenik meg, vagy azt is késői lemondással lemondja elveszíti a teljes szerződéskötési díjat és felbontjuk a szerződést. A konzultáció időpontja a rendes időpont módosítási szabályok szerint módosítható illetve pótolható.
A szolgáltatás a kötelező konzultációval veszi kezdetét. A szerződés a vásárlás napjától indul, 60 hónapig tart. Összesen 18 db kezelést tartalmaz. A kezelések amennyiben nem kerülnek felhasználásra egészségügyi okokból - pl. terhesség, krónikus betegség - a szerződés lejárta után is igénybe vehető. Amennyiben az ügyfél egészségügyi okból nem folytathatja tovább a kezeléseket és erre orvosi igazolása van, ugy a szerződés megszüntethető, a kötbér 50%-os megfizetése mellett, ha az EverDerm egészségügyi vagy egyéb okokból nem vállalja tovább kezelését úgy elállhat a további kezelésektől és egyoldalúan felmondhatja a szerződést.
A kezelések igénybevétele az első évben 6 alkalommal lehetséges, 2. évben 5 alkalommal, 3. évben 3 alkalommal, és a két utolsó 4-5 évben két-két alkalommal lehetséges. Leggyakrabban két havonta vehető igénybe kezelés. Ennél a megadott ütemnél lassabban igénybe lehet venni a szolgáltatásokat, de gyorsabban nem. A szerződés teljes időtartama alatt az ügyfél összesen egy alkalommal élhet a késői lemondással külön díjtétel nélkül, rendes időben ASZF szerint szabadon lemondhatja, vagy változtathatja a foglalásait. Amennyiben már felhasználta az egyszeri késői lemondás, vagy értesítés nélkül nem jelent meg a kezelésén úgy két alkalommal pótolhat két havi díj áráért a kezelését, amelyet külön díjbekérővel kell fizetnie a szolgáltatónak az időpont foglalás előtt. A 3. alkalom után 3 havi díj áráért tudjuk pótolni a nem megfelelően lemondott alkalmakat. A szerződés normál esetben az utolsó 60. befizetett előfizetési díjjal szűnik meg.
Amennyiben az ügyfél fizetési késedelembe esik úgy a hátralék rendezéséig nem vehet igénybe szolgáltatást.
A szerződést fel lehet bontani a szerződés lejárta előtt, de akkor a szerződő ügyfél kötbér fizetésére köteles. A kötbér összege: az első fél évben 3 hónapnyi díj, a második félévben 6 hónapnyi díj. 2. és 3. évben 9 hónapnyi díj. 4. évben 6 havi díj és az utolsó 5. évben 3 havi díj. Mivel a szerződő félnek előre láthatóan szerződés időtartama alatt többször is le fog járni a bankkártyája, ezért lejárat esetén szükséges gondoskodnia az új kártya megadásáról, erről a szolgáltató értesítést küld. Amennyiben a szerződő fél nem pótolja a lejárt bankkártyát, abban az esetben a havi díj nem kerül levonásra, és a szolgáltató jogosult a szerződés egyoldalú felmondására, illetve a kötbér behajtásra. Amennyiben a szerződő fél több mint 30 napig késedelembe esik, és a késedelmes díjat felszólítás ellenére sem rendezi, a szerződés egyoldalúan felmondásra kerül és kötbér megfizetése esedékessé válik. A szerződés nem szüneteltethető, de a kezelések átütemezhetők és akár szüneteltethetők is, amelyek akár a szerződés végét követő időszakra is tolhatók indokolt esetben.
A Havi díj ára a kezelés sorozat végéig nem változik kizárólag abban az esetben ha az éves infláció mértéke meghaladja a 10%-ot, ebben az esetben az árak a jegybank által tájékoztatott infláció mértékével indexálódnak, 10% alatti infláció esetén az árak nem változnak. Amennyiben nemfizetés történik úgy a szerződés megkötése óta eltelt időre vonatkozó infláció mértékével indexált kötbéreket hajtunk be. Az előfizetéssel elérhető szőrtelenítési csomagok: 1. Vénusz, 2. Vénusz+lábszár 3. Vénusz+teljes láb+teljes kar 4. Full body - arc területek nélkül! Az előfizetésirendszert a InstaCash partnerünk üzemeltetni, a fizetési szolgáltató a Barion, és a teljes adminisztrációt valamint az esetleges követeléskezelést az InstaCash végzi.
6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
6.1. A megrendelések/előfizetések feldolgozása szolgáltatás igénybevételekor a fizetést követően azonnal, termékértékesítésnél 1-5 munkanapon történik.
6.2. A teljesítés a kívánt időpontnak megfelelően, a sikeres fizetési jelzés után történik.
7. ELÁLLÁS/FELMONDÁS JOGA
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében nem illeti meg az elállási/felmondási jog Fogyasztót a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést; továbbá szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki, vagy a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
7.2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.3. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
8. SZAVATOSSÁG
Hibás teljesítés
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.
Több szavatossági jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
Vállalkozásnak minősülő Felhasználó: olyan személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
Kellékszavatosság
8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A fogyasztó akkor is jogosult - a szerződésszegés súlyához igazodva - az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha
a) a vállalkozás nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem végezte el a leszerelést és az újbóli üzembe helyezést, vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;
c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.
Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
A fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét - a szerződésszegés súlyához igazodva - részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg a vállalkozás nem tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségeinek.
Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.
A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.
A vállalkozásnak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.
A fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.
Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a fogyasztótól nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.
Ha a fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy
a) a fogyasztónak a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az érintett árut; és
b) a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.
8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves (vállalkozás vagy használt termékek esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. (Lejárati idővel rendelkező termékek esetében a kellékszavatosság a lejárati idő végéig érvényesíthető).
Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a vállalkozás felel az áru digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba
a) két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru teljesítésétől számított két éven belül; vagy
b) két évet meghaladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a folyamatos szolgáltatás teljes időtartama alatt
következik be vagy válik felismerhetővé.
8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?
A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a weboldalt üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
9 A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
9.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
9.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
9.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
10.VEGYES RENDELKEZÉSEK
10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
10.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató weboldala Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.
10.6. Szolgáltató a weboldalon található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
10.7. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
10.8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.
11.PANASZKEZELÉS RENDJE
(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
11.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést/előfizetést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban írásban érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
11.4. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):
11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. A Fogyasztónk panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Békéltető testület neve |
Békéltető testület székhelye, címe: |
Illetékességi terület |
Budapesti Békéltető Testület |
Budapest |
Budapest |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület |
Pécs |
Baranya vármegye, |
Somogy vármegye, |
||
Tolna vármegye |
||
Borsod-Abaúj-Zemplén |
Miskolc |
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, |
Heves vármegye, |
||
Nógrád vármegye |
||
Csongrád-Csanád Vármegyei |
Szeged |
Békés vármegye, |
Bács-Kiskun vármegye, |
||
Csongrád-Csanád vármegye |
||
Fejér Vármegyei Békéltető Testület |
Székesfehérvár |
Fejér vármegye, |
Komárom-Esztergom vármegye, |
||
Veszprém vármegye |
||
Győr-Moson-Sopron Vármegyei |
Győr |
Győr-Moson-Sopron vármegye, |
Vas vármegye, |
||
Zala vármegye |
||
Hajdú-Bihar Vármegyei |
Debrecen |
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, |
Hajdú-Bihar vármegye, |
||
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye |
||
Pest Vármegyei Békéltető Testület |
Budapest E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu |
Pest vármegye |
11.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
11.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.
11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
11.10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
11.11. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
• az eljáró bíróságot;
• a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
• az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
• azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
• a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
12. SZERZŐI JOGOK
12.1. Miután a https://everdermlaser.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://everdermlaser.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül - kivéve a jogi dokumentumokat, hiszen Felhasználó az ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót bárminemű feltétel és korlátozás nélkül is letöltheti, azokat bármely formában tárolhatja.
12.2. A https://everdermlaser.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
12.3.. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
12.4. Tilos a https://everdermlaser.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://everdermlaser.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
12.5. A https://everdermlaser.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
13. ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://everdermlaser.hu/adatvedelem
Budapest, 2021. március 18.
Korábbi EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) verziók
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2023.12.31)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2023.12.12)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2023.12.12)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2023.09.15)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2023.09.09)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2023.01.01)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2022.11.16)
- EVERDERM ÁSZF (szolgáltatás igénybevétele) (Hatályba lépés dátuma: 2021.03.18)